ПЕРЕВІРЕНО НА ПРАКТИЦІ

 

ТЕХНОЛОГІЯ  РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ + ІКТ

 

Вчителі початкових класів

 

 

 

 

 

 


 

  Хрипко О.Г.                              Ямчук Н.О.                         Шевченко В.О.

 

- В початкових класах змінюються пріоритети цілей навчання : на перший план виходить його розвивальна функція, важливість активності, самостійності, нестандартності думки , яка забезпечує розвиток інтелекту дитини. Саме технологія розвивального навчання дає можливість досягти поставленої мети.

- В процесі навчання створюється ситуація успіху, яка стимулює дитину та допомагає вірити в свої сили.

- Розширюється коло спостережень дітей, учні отримують змогу займатися тими видами навчальної діяльності, які викликають в них найбільший інтерес;формується вміння вчитися самостійно.

 

ТЕХНОЛОГІЯ  КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ + ІКТ

 

 

 

 

 


 

 

Ковальчук О.І. –

вчитель математики

 

 

Янишівська А.С. – вчитель української мови та літератури


 

-       В процесі колективного, групового, парного навчання відбувається процес соціалізації дитини: вміння вирішувати проблеми колегіально, прислухатися до думки інших членів групи, вільно висловлюватися Результативним є процес взаємонавчання учнів в різнорівневих групах.

-       Я вважаю, що робота вчителя – творча діяльність, зорієнтована на створення ситуації успіху для кожного учня. Завжди пам’ятаю, що людину окрилюють навіть невеликі власні здобутки, які допомагають стверджуватись та формувати статус в групі. Зростає продуктивність уроку, учні набувають навичок колективної роботи.

ТРЕНІНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ + ІКТ

 


 

Захарченко Т.М. –

вчитель валеології

та основ здоров’я ,

тренер.

 

 

- Учні набувають практичних навичок, почуваються більш впевненими і захищеними, підвищується рівень самоповаги і самоконтролю, поліпшуються стосунки в групі та в класі, створюється доброзичлива атмосфера на уроці. Складні «лекційні» теми сприймаються особистісно через систему тренінгових вправ, форм та методів роботи. Вчитель отримує більше задоволення від своєї праці: зростає авторитет вчителя, поліпшуються стосунки з учнями та батьками.

 


 

ТЕХНОЛОГІЯ  СХЕМНИХ ТА ЗНАКОВИХ                      СИСТЕМ+ ІКТ

 


 

 

 

 

 

 

 

 


Мишпилькіна В.І. –

вчитель хімії ,

біології

- Технологія дає змогу логічно поєднати опорні сигнали , поняття, терміни у вигляді схеми. Навчальний матеріал з біології досить об’ємний, і методи даної технології дають змогу мені подати його учням у стислій формі. Навчальна інформація стає більш доступною для сприйняття, логічно побудований матеріал легше запам’ятовується, що забезпечує глибоке і стійке засвоєння знань, активізує діяльність різних сенсорних систем. Методи технології застосовую при поданні нового матеріалу, для закріплення вивченого і контролю знань.


 

ТЕХНОЛОГІЯ  ОПРАЦЮВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ ПИТАНЬ + ІКТ


 

 

 

 

 

 


Гармаш А.Г. –

вчитель зарубіжної літератури  

 

 

- Ця технологія дає змогу всебічно розвивати пізнавальний, розумовий, творчий потенціал учнів. Формується культура мовлення, уміння чітко і грамотно висловлюватися, розвиваються інтелектуальні якості: увага, пам'ять, уява. На уроках літератури організовую дискусії, диспути, де кожному учневі надається можливість висловитись. Вчу поважати думку всіх членів групи: немає неправильної відповіді, є власне розуміння дискусійного питання чи  проблеми.


ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ  + ІКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

Ткаченко О.В. -                     Кацевич Н.М.-                       Соловей О.В. -

вчитель початкових             вчитель англійської           вчитель інформатики

класів                                          мови                              

 

 

 


  

 

 

 

 

Савінова К.Б. -                    Щасливець Н.М. –

вчитель фізики                           вчитель англійської мови

 

 

- Технологія проектів дає можливість використовувати різноманітні методи, засоби навчання і виховання, інтегрувати знання, уміння з різних галузей науки, техніки, творчості.

- Робота за технологією проектів дозволяє стимулювати пізнавальні інтереси учнів, показати практичне застосування одержаних знань.

- В процесі роботи над проектом розвиваються пізнавальні навички учнів, формуються вміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі; активізується практичне мислення, комунікативні компетентності учнів.

- Робота над проектом частіше зорієнтована на самостійну або кооперативну діяльність дітей в навчальному процесі, у виховному – активну участь беруть батьки.