ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ + ІКТ
Вчителі початкових класів
Хрипко О.Г. Ямчук Н.О. Шевченко В.О.
- В початкових класах змінюються пріоритети цілей навчання : на перший план виходить його розвивальна функція, важливість активності, самостійності, нестандартності думки , яка забезпечує розвиток інтелекту дитини. Саме технологія розвивального навчання дає можливість досягти поставленої мети.
- В процесі навчання створюється ситуація успіху, яка стимулює дитину та допомагає вірити в свої сили.
- Розширюється коло спостережень дітей, учні отримують змогу займатися тими видами навчальної діяльності, які викликають в них найбільший інтерес;формується вміння вчитися самостійно.
ТЕХНОЛОГІЯ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ + ІКТ
Ковальчук О.І. –
вчитель математики
Янишівська А.С. – вчитель української мови та літератури
- В процесі колективного, групового, парного навчання відбувається процес соціалізації дитини: вміння вирішувати проблеми колегіально, прислухатися до думки інших членів групи, вільно висловлюватися Результативним є процес взаємонавчання учнів в різнорівневих групах.
- Я вважаю, що робота вчителя – творча діяльність, зорієнтована на створення ситуації успіху для кожного учня. Завжди пам’ятаю, що людину окрилюють навіть невеликі власні здобутки, які допомагають стверджуватись та формувати статус в групі. Зростає продуктивність уроку, учні набувають навичок колективної роботи.
ТРЕНІНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ + ІКТ
Захарченко Т.М. –
вчитель валеології
та основ здоров’я ,
тренер.
- Учні набувають практичних навичок, почуваються більш впевненими і захищеними, підвищується рівень самоповаги і самоконтролю, поліпшуються стосунки в групі та в класі, створюється доброзичлива атмосфера на уроці. Складні «лекційні» теми сприймаються особистісно через систему тренінгових вправ, форм та методів роботи. Вчитель отримує більше задоволення від своєї праці: зростає авторитет вчителя, поліпшуються стосунки з учнями та батьками.
ТЕХНОЛОГІЯ СХЕМНИХ ТА ЗНАКОВИХ СИСТЕМ+ ІКТ
Мишпилькіна В.І. –
вчитель хімії ,
біології
- Технологія дає змогу логічно поєднати опорні сигнали , поняття, терміни у вигляді схеми. Навчальний матеріал з біології досить об’ємний, і методи даної технології дають змогу мені подати його учням у стислій формі. Навчальна інформація стає більш доступною для сприйняття, логічно побудований матеріал легше запам’ятовується, що забезпечує глибоке і стійке засвоєння знань, активізує діяльність різних сенсорних систем. Методи технології застосовую при поданні нового матеріалу, для закріплення вивченого і контролю знань.
ТЕХНОЛОГІЯ ОПРАЦЮВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ ПИТАНЬ + ІКТ
Гармаш А.Г. –
вчитель зарубіжної літератури
- Ця технологія дає змогу всебічно розвивати пізнавальний, розумовий, творчий потенціал учнів. Формується культура мовлення, уміння чітко і грамотно висловлюватися, розвиваються інтелектуальні якості: увага, пам'ять, уява. На уроках літератури організовую дискусії, диспути, де кожному учневі надається можливість висловитись. Вчу поважати думку всіх членів групи: немає неправильної відповіді, є власне розуміння дискусійного питання чи проблеми.
ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ + ІКТ
Ткаченко О.В. - Кацевич Н.М.- Соловей О.В. -
вчитель початкових вчитель англійської вчитель інформатики
класів мови
Савінова К.Б. - Щасливець Н.М. –
вчитель фізики вчитель англійської мови
- Технологія проектів дає можливість використовувати різноманітні методи, засоби навчання і виховання, інтегрувати знання, уміння з різних галузей науки, техніки, творчості.
- Робота за технологією проектів дозволяє стимулювати пізнавальні інтереси учнів, показати практичне застосування одержаних знань.
- В процесі роботи над проектом розвиваються пізнавальні навички учнів, формуються вміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі; активізується практичне мислення, комунікативні компетентності учнів.
- Робота над проектом частіше зорієнтована на самостійну або кооперативну діяльність дітей в навчальному процесі, у виховному – активну участь беруть батьки.