П`ятниця, 25.09.2020, 08:31
Ви увійшли як


Олександропільський НВК





РеєстраціяВхід Головна Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость, | RSS
Мій профіль Вихід
Категорії розділу
< "Портал Класна Оцінка"> <"ІСУО-Дніпропетровщина"> <"ІОM -«Мої знання»"> <"Cолонянський відділ освіти" > <"Cолонянська ЗОСШ №1" > <"CолШкЛабНовІнфТех"> <"Солонянська ЗОСШ №2"> <"ЦДЮТ"> <"ДніпроWiki"> Анализ сайта on line Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама! Український портАл Яндекс.Метрика
Діючі проекти освіти
Інформаційна система управління освітою Освітній портал Дніпропетровщини Електронний дошкільний навчальний заклад Електронний щоденник Логістика шкільних автобусів Електронна бібліотека Електронна школа для дітей з особливими освітніми потребами Електронна школа для обдарованих учнів <"

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Організація та функціонування інформаційного простору школи в рамках сучасного медіасередовища
У зв'язку з переходом до інформаційного суспільства
змінюються вимоги до освіти, до особових і професійних характеристик майбутніх
громадян цього суспільства. Відбувається глобальна інформатизація суспільства,
у тому числі й освіти. Школи інтенсивно змінюють свій вигляд, як зовнішній, так і внутрішній, як за формою, так і за змістом і принципами роботи.
Основним
критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій у
навчальному закладі є вже не наявність певної кількості комп’ютерів, а організація та функціонування інформаційного простору школи в рамках
сучасного медіа середовища, створення єдиного інформаційного освітнього простору.
Спробуємо зрозуміти, що ж таке освітній інформаційний простір? Чим він заповнюється і що в ньому
відбувається?

Основними засобами інформаційного простору є:обладнання навчальних кабінетів, мережа Internet, мультимедійні комплекси, електронна бібліотека.
           ІТ - освіта передбачає застосування таких технологій: інформаційних, комунікаційних, проектних, дистанційних; виконує функції
– інформаційно-аналітичну, освітньо-просвітницьку, навчально-дослідницьку.  Внаслідок чого формується для школи відповідне середовище – інтерактивно-інформаційне,
комунікаційно-технічне, пошуково-освітнє. Сучасна освіта з кожним днем вимагає все більш активного використання інформаційних і
комунікаційних технологій в управлінській, навчально-виховній, фінансовій діяльності школи. Ця необхідність виникла перед сучасною школою за таких умов як:
велике зростання інформаційних потоків; неможливість прийняття оптимальних управлінських рішень в сучасній
ситуації під час стандартизації електронної обробки даних; робота школи на сучасному етапі вимагає оперативного аналізу ситуації
для своєчасного коригування ситуації; вимоги вищестоящих організацій до подання нормативних документів, у
тому числі й в електронному вигляді. Створення інформаційного простору загальноосвітнього навчального закладу відповідає за успіх
впровадження інформаційних технологій в освіту на всіх її рівнях та дозволяє на рівні школи перевести управлінську, фінансову, навчально-виховну діяльність
школи на  стандартизацію всієї інформації. Можна виділити такі загальні положення формування
єдиного інформаційного середовища:під час формування інформаційного освітнього середовища необхідно розв’язати проблему
змісту освіти на сучасному етапі, співвідношення традиційних складових навчального процесу та нових інформаційно-комунікаційних технологій, нових
взаємовідношень учня, учителя та освітнього середовища; інформаційне освітнє середовище включає технологічні (апаратні та програмні), інформаційні
та організаційні ресурси; під час створення інформаційного освітнього середовища навчального закладу зростає значимість ІКТ – компетентності педагогів, які працюють в умовах широкого застосування засобів інформаційних і комунікаційних технологій в освітньому просторі школи.
Доступ усіх учасників НВП   до інформаційного середовища закладу в будь-який час зі свого робочого місця можливе лише за умов раціонального розміщення комп’ютерів в стінах школи, у цьому випадку накопичена інформація стає актуальною, спрощується її аналіз, у зв’язку зі своєчасним внесенням інформації до банку даних про освітній заклад, полегшується ведення статистики, процедур управління, контролю, та своєчасного отримання інформації, створюється єдиний банк даних та освітніх програм
.Раціональне розміщення комп’ютерів(мал1)
Пошук необхідної інформації значно полегшується зі створенням єдиного інформаційного простору школи.
Для розв’язання завдань створення інформаційного освітнього простору твочою групою  Олександропільської СЗШ  розроблено різні програмні продукти, які інтегрують в собі функції інформаційних систем, що дозволяє розв’язати коло проблем
Проведення моніторингового дослідження творчих здібностей учнів та  зберігання електконних особистих справ учнів

Закачати статтю повністю (2,63Mb)



Джерело: http://alexschool.at.ua/doc/SoloveyOV_Yrmarka_2011.rar
Категорія: Мої статті | Додав: alexsolovey (26.02.2011) | Автор: Cоловей О.В- вчитель інворматики E W
Переглядів: 1622 | Теги: медіасередовище, медіапростір, Створення, інфораційне середовище | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2020