12 січня 2017р. в Олександропільському НВК був проведений тренінг для педагогів «Психологічні основи взаємодії класного керівника з учнями», мета якого полягала у допомозі класним керівникам у створенні позитивного мікроклімату в колективі, налагодженні міжособистісних взаємин в системі «класний керівник – учень», знаходженні найефективніших засобів спілкування зі своїми підопічними, сприянні організації повноцінної взаємодії з учнями.
Під час проведення тренінгу проводились такі вправи:
- Закінчи фразу: «Мій клас…»,
- Вправа «Очікування»,
- Вправа «Торбинка асоціацій»,
- Вправа «Волоський горіх»,
- Вправа «Створюємо сприятливий клімат»,
- Вправа «Зворотній зв’язок».
Ці психологічні завдання направлені на формування навичок позитивного спілкування, встановленню і розвиванню професійного контакту між педагогами, вироблення єдиної стратегічної дії, сприйняття і розуміння один одного.
Проаналізувавши рівень вихованості учнів, було відмічено,що відношення у колективі будуються на принципах співпраці, взаємодопомоги, доброзичливості; більшість учасників із зацікавленістю брали участь у спільних справах, в групах переважала співпраця і підтримка.
Цьому сприяло:
• особисті якості колег ( відкритість, почуття гумору, комунікабельність)
• професійні якості педпрацівників ( знання методики)
Присутні не нав’язували один одному свої думки, а вислуховували інтереси кожного, та дійшли до загального рішення.
Висновок:
Протягом спільної роботи учасники відмітили схожість особистих і групових інтересів. За допомогою ігрових вправ практикувалися у налагодженні довірливих стосунків в класі - між дорослими та дітьми. |