Вівторок, 21.11.2017, 03:42
Ви увійшли як


Олександропільський НВК





РеєстраціяВхід Головна Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость, | RSS
Мій профіль Вихід
< "Портал Класна Оцінка"> <"ІСУО-Дніпропетровщина"> <"ІОM -«Мої знання»"> <"Cолонянський відділ освіти" > <"Cолонянська ЗОСШ №1" > <"CолШкЛабНовІнфТех"> <"Солонянська ЗОСШ №2"> <"ЦДЮТ"> <"ДніпроWiki"> Анализ сайта on line Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама! Український портАл Яндекс.Метрика
Діючі проекти освіти
Інформаційна система управління освітою Освітній портал Дніпропетровщини Електронний дошкільний навчальний заклад Електронний щоденник Логістика шкільних автобусів Електронна бібліотека Електронна школа для дітей з особливими освітніми потребами Електронна школа для обдарованих учнів <"
Головна » 2017 » Січень » 19 » Тренінг для педагогічного колективу «Психологічні основи взаємодії класного керівника з учнями»
12:11
Тренінг для педагогічного колективу «Психологічні основи взаємодії класного керівника з учнями»

12 січня 2017р. в Олександропільському НВК був проведений тренінг для педагогів «Психологічні основи взаємодії класного керівника з учнями», мета якого полягала у допомозі класним керівникам у створенні позитивного мікроклімату в колективі, налагодженні міжособистісних взаємин в системі «класний керівник – учень», знаходженні найефективніших засобів спілкування зі своїми підопічними, сприянні організації повноцінної взаємодії з учнями.
Під час проведення тренінгу проводились такі вправи:
- Закінчи фразу: «Мій клас…»,
- Вправа «Очікування»,
- Вправа «Торбинка асоціацій»,
- Вправа «Волоський горіх»,
- Вправа «Створюємо сприятливий клімат»,
- Вправа «Зворотній зв’язок».
Ці психологічні завдання направлені на формування навичок позитивного спілкування, встановленню і розвиванню професійного контакту між педагогами, вироблення єдиної стратегічної дії, сприйняття і розуміння один одного.
Проаналізувавши рівень вихованості учнів, було відмічено,що відношення у колективі будуються на принципах співпраці, взаємодопомоги, доброзичливості; більшість учасників із зацікавленістю брали участь у спільних справах, в групах переважала співпраця і підтримка.
Цьому сприяло:
• особисті якості колег ( відкритість, почуття гумору, комунікабельність)
• професійні якості педпрацівників ( знання методики)
Присутні не нав’язували один одному свої думки, а вислуховували інтереси кожного, та дійшли до загального рішення.
Висновок:
Протягом спільної роботи учасники відмітили схожість особистих і групових інтересів. За допомогою ігрових вправ практикувалися у налагодженні довірливих стосунків в класі - між дорослими та дітьми.

Переглядів: 80 | Додав: DNZ-lilya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2017