Перед початком IV чверті педагогічний колектив визначив головні напрямки роботи на період закінчення навчального року. Це було чергою денною засідання педагогічної ради.
Заступник директора з НВР Кацевич Н.М. представила управлінсько-методичний проект "Закінчення 2017-2018 н.р.", мета якого - скоординувати роботу педколективу для організованого закінчення навчального року.
Важливим стало обговорення питання наступності дошкільної та початкової освіти (вихователь ДНЗ Гриценко О.В. та вчитель початкових класів Борисова І.А.), адже ми всі стоїмо на порозі НУШ.
Цікаву інформацію для роздумів надала шкільний психолог Кислична А.С. у звіті за результатами моніторингового дослідження "Протидія насиллю над дітьми". Психологічний комфорт і фізична безпека - необхідна умова життєдіяльності дітей у школі.
Визначили участь учнів, учителів та батьків у Всеукраїнському проекті "STEM-весна 2018", що цілком відповідає експериментальній діяльності педколективу в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. Створили мережеву спільноту "Моя майбутня кар'єра".
Вчителі англійської мови Кацевич Н.М. та Кадрова А.С. організували дискусію про важливість вивчення англійської та рівень знань з предмета. Статистична інформація про ставлення українців до вивчення іноземної мови показала проблему в суспільстві в цілому.
Всі члени педради мали змогу висловити свою точку зору на питання, що обговорювалися. А також проголосувати на рівневій діаграмі - "дізнатися, вивчити, діяти".
|