П`ятниця, 23.04.2021, 12:23
Ви увійшли як


Олександропільський НВК





РеєстраціяВхід Головна Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость, | RSS
Мій профіль Вихід
< "Портал Класна Оцінка"> <"ІСУО-Дніпропетровщина"> <"ІОM -«Мої знання»"> <"Cолонянський відділ освіти" > <"Cолонянська ЗОСШ №1" > <"CолШкЛабНовІнфТех"> <"Солонянська ЗОСШ №2"> <"ЦДЮТ"> <"ДніпроWiki"> Анализ сайта on line Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама! Український портАл Яндекс.Метрика
Діючі проекти освіти
Інформаційна система управління освітою Освітній портал Дніпропетровщини Електронний дошкільний навчальний заклад Електронний щоденник Логістика шкільних автобусів Електронна бібліотека Електронна школа для дітей з особливими освітніми потребами Електронна школа для обдарованих учнів <"
Головна » 2019 » Травень » 11 » Моніторингові дослідження в галузі STEM
08:28
Моніторингові дослідження в галузі STEM

В період закінчення навчального року школи проводять моніторингові дослідження результатів роботи з учнями за різними напрямками, в т.ч. і в галузі STEM. Пропонуємо деякі програмні забезпечення, які допоможуть спростити роботу по тестуванню та визначенню результатів. Перевірено на власному досвіді: програма працює відмінно, результат видається відразу після закінчення тестування. Отриману інформацію можуть використовувати вчителі, класні керівники, шкільний психолог чи адміністрація школи. 

1. Моніторинг екологічної грамотності учнів на порталі “Всеосвіта”. Тестування складається із 10 запитань різного характеру, які  спрямовані на визначення рівня знань дітей про навколишнє середовище, виховання в них любові до природи та формування навичок екологічної культури, вміння розрізняти живу та неживу природу, встановлювати взаємозв'язки між предметами довкілля та розкривати зміст законів природи.

2. Дослідження наочно-образного технічного мислення учнів. Тест "Технічне мислення". Тест складається із 30 питань, які практично демонструють дію законів фізики. Цікаво, що високий рівень технічного мислення мають хлопці, а дівчата  - середній рівень. Ось така гендерна нерівність. ))) Хоча все індивідуально. 

3. Тестування професійної спрямованості учнів за методикою Д.Голланда. Яка твоя професійна схильність? В якій галузі ти зможеш проявити себе найкраще: "людина-природа", "людина-людина", "людина-техніка", "людина-знак", "людина-образ". Наразі всі учні 9-11 класів пройшли тестування і знайшли підказки  щодо вибору майбутньої професії.

4. Тест розвитку невербального інтелекту за Дж. Равеном. Необхідно проявляти увагу, логічне мислення, образну пам'ять, технічну кмітливість, щоб успішно пройти тест. Юні кулібіни долають 30 питань і демонструють високий рівень невербального інтелекту. Але більшість старшокласників все ж мають поки що середній рівень  розвитку невербального інтелекту.

Переглядів: 176 | Додав: Natalie | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2021